Empneusi 107 FM

Empneusi 107 FM

«Το Ημερολόγιο ενός Τρελλού» στο Θέατρο Απόλλων

«Το Ημερολόγιο ενός Τρελλού» του Νικολάι Γκόγκολ μετά από τρεις επιτυχημένες σαιζόν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ερέτρια, Χαλκίδα, Νέα Σμύρνη και Γλυφάδα έρχεται για μια παράσταση στο Θέατρο Απόλλων, τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018.

Στον ρόλο του Ποπρίστσιν ο Δημήτρης Γιώτης, ένας ρόλος πρόκληση που του χάρισε την Υποψηφιότητα για το βραβείο μονολόγου «Αντιγόνη Βαλάκου» από την Ακαδημία Ελληνικών βραβείων Τέχνης. Την ερμηνεία του την αγκάλιασαν κοινό και κριτικοί, αναγνωρίζοντας τα βαθιά συναισθήματα και τα ερωτήματα που γεννά ο ρόλος σε μια κωμικοτραγική συνάντηση με τον άλλο μας… εαυτό.

«Έναν άνθρωπο μωρέ!! Αυτό χρειάζομαι, έναν άνθρωπο.Να δω και να μιλήσω μ έναν άνθρωπο…άντρα ή γυναίκα, δεν έχει σημασία.Μ’ έναν άνθρωπο…» 

Σήμερα που ο άνθρωπος ζει μόνος του, πράττει μόνος του, διεκδικεί μόνος του, είναι επιτακτική ανάγκη να τονιστεί αυτή η τάση, που τον οδηγεί να κλείνεται ολοένα στον εαυτό του.

Η πορεία στα σκοτεινά μονοπάτια της ψυχής του εναλλάσσονται το γέλιο και το δάκρυ, το κωμικό και το δραματικό στοιχείο αναγνωρίζοντας τη συγγένεια με την πραγματική ζωή.

«Το να μοιράζεσαι τις σκέψεις, τα συναισθήματά σου με κάποιον άλλον, είναι μια από τις μεγαλύτερες ευτυχίες στη ζωή» 

Με τον σπουδαίο λόγο του Γκόγκολ έχουν αναμετρηθεί κατά καιρούς σπουδαίοι πρωταγωνιστές του θεάτρου, όπως ο Δημήτρης Χόρν, ο Θύμιος Καρακατσάνης, ο Κώστας Καρράς, ο Λάκης Λαζόπουλος και ο Στάθης Ψάλτης…ο Δημήτρης Γιώτης έρχεται να βάλει το δικό του λιθαράκι.

«Σαραντατρείς βουρδουλιές σκάσανε στην πλάτη μου…μωρέ και βασιλιάς να μην είμαι, άνθρωπος τον άνθρωπο γιατί να τον χτυπάει έτσι;»

Συντελεστές

Απόδοση – Διασκευή – Ερμηνεία: Δημήτρης Γιώτης

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Γιώτης – Αλέξανδρος Κλημόπουλος

Σκηνικά: Δέσποινα Βολίδη

Κουστούμια: Celebrity Skin

Φωτισμοί: Θανάσης Ρουμελιώτης

Μουσική Επιμέλεια: Ομάδα Namaste

Φωτογραφίες: Δημήτρης Ευλαμπίδης – Ζώης Σφακιανάκης – Γ. Γκογκόπουλος

Art Work: Γεράσιμος Αμπάτης

Διεύθυνση Παραγωγής: Αντώνης Σπουρλής