Το Recognize and Change της Βαρδακείου Σχολής στο Γενικό Λύκειο Σύρου, στο 2ο και 3ο Γυμνάσιο Σύρου και στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ. Σύρου

20/02/2020

Οι Νέοι Εκπαιδευτές του διεθνούς έργου «Recognize and Change» της Βαρδακείου Σχολής, αφού ολοκλήρωσαν την εκπαίδευσή τους πάνω στο θέμα «η βία ως πιθανή συνέπεια των διακρίσεων», ξεκίνησαν για τρίτη χρονιά, τα εργαστήρια σε σχολεία της Σύρου. Για το 2020 τα εργαστήρια πραγματοποιούνται στο Γενικό Λύκειο Σύρου, στο 2ο και 3ο Γυμνάσιο Σύρου και στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ. Σύρου. Η Βαρδάκειος Σχολή κατόπιν σχετικής αίτησης έλαβε την έγκριση από το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΠΕΘ), για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Πρόκειται για δωρεάν βιωματικά εργαστήρια με τη μέθοδο peer to peer, με θέμα τη βία ως συνέπεια των διακρίσεων και της διαφορετικότητας. Στόχο έχουν την καλύτερη γνωριμία μεταξύ των μαθητών, την έκφραση και παρουσίαση χαρακτηριστικών τους και τον προβληματισμό σε σχέση με τη βία, τις μορφές της, τον εκφοβισμό και το cyberbulling. Στο τέλος κάθε εργαστηρίου οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και καλούνται (όσοι επιθυμούν) να δημιουργήσουν μικρά βίντεο σχετικά με το θέμα. Τα τρία πρώτα βίντεο θα βραβευθούν με το χρηματικό ποσό των 800 ευρώ το καθένα . Αυτό θα γίνει αφού υποβληθούν όλα τα βίντεο στην πλατφόρμα του έργου (recognizeandchange.eu), όπου ο καθένας θα μπορεί να τα δει και στη συνέχεια να ψηφίσει βάσει των προτιμήσεών του.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων, θα φιλοξενηθούν δύο νέοι εκπαιδευτές από το εξωτερικό (Βουλγαρία και Ρουμανία), οι οποίοι, στο πλαίσιο ανταλλαγής που προβλέπει το έργο, θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τους νέους εκπαιδευτές της Σύρου, να ανταλλάξουν εμπειρίες και πρακτικές και να συμμετάσχουν σε εργαστήρια μέσα στις τάξεις. Αντίστοιχα, στο ίδιο πλαίσιο, δύο νέοι εκπαιδευτές από τη Σύρο θα ταξιδέψουν, μέσα στον Μάρτιο, στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

Θα μας βρείτε στο facebook και στο instagram (recognizeandchangegreece), καθώς και στην πλατφόρμα recognizeandchange.eu


Empneusi 107 FM

Βάλε Ραδιόφωνο!



Τι παίζει τώρα;
Title
Artist